Cenzura v rakouské televizi

30. 4. 2019

Šéf Rady rakouské veřejnoprávní televize Norbert Steger, někdejší politik ze strany Svobodných, zakázal prominentnímu novináři rakouské televize Arminu Wolfovi, nositeli novinářských cen, aby na obrazovce vystupoval. Musí to být čistě náhodné, že Armin Wolf v rakouské televizi byl také tím novinářem, který ostře interviewoval Vladimíra Putina, píše politolog Cas Mudde:

Armin Wolf: Šéf Rady rakouské veřejnoprávní televize mi doporučil "čas mimo televizi", "na náklady televizních koncesionářů". Jsem si jist, že má na mysli pouze zájmy televize ORF a našich diváků.

Norbert Steger se vyjádřil, že je Armin Wolf "příliš pyšný", že by měl "mimo televizi" přehodnotit  svůj postoj a uvědomit si, že "nemá vždycky pravdu".

0
Vytisknout
3825

Diskuse

Obsah vydání | 7. 5. 2019