Západní sankce "zničily ruskou logistiku"
17. 6. 2022
Putinův zásah do automobilového průmyslu rychle a obzvláště tvrdě vedl k výraznému poklesu počtu vyrobených aut, nemluvě k dovozu, a ke zhoršení kvality aut vyráběných v tuzemsku, která se nyní často prodávají bez klíčových bezpečnostních prvků, jako jsou airbagy nebo filtry na ochranu. prostředí.
"Poprvé po mnoha letech," říká Michail Blinkin, odborník na HSE v oblasti dopravy, podíl ruských objednávek klesl. Hlavním důvodem je to, že Rusové jsou naštvaní, že funkce nabízených vozů jsou mnohem horší, ale domácí výrobci nesnížili ceny.
Stejně bezútěšná je situace v oblasti letecké dopravy. Aeroflot a další dopravci museli omezit lety, protože nemají dostatek letadel připravených k provozu, a pohodlí i bezpečnost se snížily kvůli problémům se získáváním dílů ze zahraničí nebo kanibalizací.
Ruští spotřebitelé také létají méně, protože jejich příjmy klesly, ale možná nejvíce znepokojivé je to, že mnoho letišť ve vzdálených částech země se zavírá, aniž by se vědělo, kdy nebo jestli vůbec budou znovu otevřena. Takové uzavírky fakticky odřezávají mnohá místa od větších měst.
A dalším problémem s dlouhodobými důsledky je, že ruští piloti, kteří kvůli domácímu útlumu odešli z práce, hledají práci v zahraničí. Není snadné najít takové pozice kvůli "toxicitě" Rusů na mnoha místech a širšímu zpomalení v sektoru letecké dopravy.
Ale situace v železničním průmyslu je méně zoufalá. Většina jízdních řádů se dodržuje, ale došlo k výraznému poklesu kvality služeb vzhledem k tomu, že většina nejmodernějších ruských vlaků spoléhá na komponenty, které v Rusku zatím nikdo nevyrábí. Závislost na zahraničních výrobcích také omezila zavádění rychlovlaků.
Zdroj v ruštině: ZDE
Diskuse