Komedie o Severní Koreji se stala online hitem firmy Sony

7. 1. 2015

čas čtení 1 minuta

Kontroverzní satira na severokorejský režim "The Interview" na internetu a dalších maloobrazovkových formátech vydělala již 31 milionů dolarů. Stala se tak nejvýnosnějším filmem firmy Sony, informovalo studio. Plánované uvedení filmu vyvolalo hackerský útok na společnost Sony Pictures, z nějž americké úřady obviňují Pchjongjang.

Celkem film zatím vydělal zhruba 36 milionů dolarů a přiblížil se tak pokrytí nákladů, které činily 44 milionů. Prostřednictvím internetu, kabelového připojení, satelitů a telecomu byl film pronajat či zapůjčen 4,3 milionkrát.

Tím se film stal nejúspěšnějším počinem v historii studia Sony. Do distribuce přišel 24. prosince a k dispozici jsou zatím data do 4. ledna.

Údaje nezahrnují výnosy z asi 580 kin, která film promítala.

Společnost Sony Pictures původně odporovala požadavku hackerů, aby zrušila uvedení filmu do distribuce naplánované na 25. prosinec. Týden před lhůtou však ustoupila, aby později opět změnila rozhodnutí a uvolnila film k 24. prosinci.

Děj filmu obsahuje fiktivní příběh o pokusu CIA zavraždit severokorejského diktátora Kim Čong-una.

Podrobnosti v angličtině: ZDE

0
Vytisknout
8913

Diskuse

Obsah vydání | 9. 1. 2015