Kovanda, ekonomický grafoman a expert v mýlení se

21. 1. 2022

čas čtení 1 minuta
Kolik platí Trinity „ekonomickému“ grafomanovi Lukáši Kovandovi nevím, ale určitě se to vyplatí. Jeho všudypřítomné citace v článcích, komentáře nebo rozhovory se volně přelévají v kontextovou reklamu, na níž doporučuje založení účtu u nové banky Trinity, píše Stanislav Biler.

V textu vylíčí problém, v reklamě nabídne řešení. Z poslední doby třeba: 



- Zelená inflace přichází do Česka a bude tady dlouhé roky
- Ekonom Kovanda o „krušném“ roce 2022: Ceny porostou rychleji než mzdy. Zdraží všechno
- Green Deal odnese střední třída. Činorodí lidé, které živí práce, varuje ekonom
- Co letos rekordně zdraží a kdo je nejvíc ohrožený

atd. atd.

Napadlo někoho ze všech těch médií kde Kovanda řádí, že všechno říká jen proto, aby nahnal lidi ke spořícímu účtu svého zaměstnavatele? Že je to komplet marketingový blábol vycucaný z prstu? Náhodný generátor clickbaitu.

Kovanda je známá legenda v mýlení se.

Ještě v půlce července v E15 psal, že je inflace přechodná věc, která za chvilku pomine. Nic z toho co řekne nemá význam, Jarda Dušek ekonomie.

Mi by to bylo jedno, kdyby byly všechny jeho texty nadepsány: "komerční sdělení" "PR text" nebo "ezo-ekonomie".

Takhle si prostě čtenáři mohou myslet, že je ten člověk ekonom, který ví, co říká, zatímco ve skutečnosti je to podomní prodavač drahých hrnců.

A proč vůbec něco říká ve veřejnoprávních médiích, to už vůbec netuším. Tam nemá co dělat.

2
Vytisknout
3221

Diskuse

Obsah vydání | 25. 1. 2022