Obří globální firma Unilever hrozí stáhnout svou reklamu z Facebooku a z Googlu

12. 2. 2018

čas čtení 1 minuta


Jeden z největších globálních zadavatelů reklamy varuje, že nebude poskytovat reklamu platformám, které "vytvářejí rozbroje a konflikty". Stáhne svou reklamu z onlinových platforem, jako je Facebook a Google, pokud nebudou schopny chránit děti, pokud budou podporovat nenávist a vytvářet ve společnosti konflikty. 



Unilever je druhým největším globálním zadavatelem reklamy a vydává na své výrobky reklamu za 7,7 miliard euro ročně. Keith Weed, ředitel firmy Unilever pro marketing, bude na konferenci zadavatelů reklamy v Kalifornii hovořit o tom, že "Unilever vyžaduje, aby měli naši zákazníci důvěru v naše značky. Jako jeden z největších zadavatelů reklamy na světě nemůžeme mít prostředí, v němž naši zákazníci nedůvěřují tomu, co vidí na internetu. A nemůžeme dál podporovat reklamu na platformách, které často nejsou ohledně transparentosti ničím jiným než bažinou." 

Technologické internetové společnosti jsou nyní pod rostoucím tlakem, aby zlikvidovaly internetovou šikanu, lživé politické "zpravodajství", hate speech a materiál, který škodí dětem. 

Podrobnosti v angličtině ZDE


0
Vytisknout
8217

Diskuse

Obsah vydání | 19. 2. 2018