Sdělovací prostředky

Kulturní úroveň televize

13. 2. 2012 / Michal Z. Čenko

Když jsem po rodinné hádce sebekriticky analyzoval důvody, proč nesleduji současnou českou televizní produkci, dospěl jsem k zajímavým poznatkům. Především jsem zjistil, že v České televizi ...

Petr Skokan: Televizní reklamu může ztišit zákon

1. 12. 2011

tisková zpráva Praha 1.12.2011 - Hlasitost reklam v televizi je v poslední době diskutovaným tématem. V referendu se k němu právě vyjadřují i Véčkaři. Podle poslance VV Petra Skokana by ztlu...

BBC propustí 2000 zaměstnanců

6. 10. 2011

BBC se chystá propustit přibližně 2000 zaměstnanců ve snaze ušetřit 670 milionů liber ročně. Škrty mají vést podle managementu ke vzniku "menší a radikálně restrukturalizované BBC". Řediteli ...

Kanál vonět nenaučíš

23. 9. 2011

Říkal jsem si, že budu psát o něčem obyčejném. O něčem, co má kouzlo v tom, že je sice každému na očích, ale nikdo si toho ani nevšimne. Měl jsem zkrátka ideály a chuť. Chuť vyhnout se předevš...