Sdělovací prostředky

 3264

Marketing a média - ztracené iluze

14. 10. 2005 / Daniel Köppl

Je známé že bodu zvratu si těžko všimneme, když ho prožíváme. Přesto si dovolím tvrdit, že jeden bod zvratu je právě tady. Prožíváme revoluci. Lidé se stále méně zajímají o veřejné dění, o pol...

 3264

Komu patří informace na internetu?

13. 10. 2005 / Milan Stibral

Česká média začala hledat svůj postoj k internetu zhruba v polovině devadesátých let 20. století. V první fázi se většina deníků odhodlala k tomu, že umístila na internet téměř celý obsah svýc...

 76

Jak se mění denní tisk pod tlakem internetu

12. 10. 2005

Denní tisk se bude muset změnit. V Británii klesá náklad tisku už celou řadu let. Zejména mladí muži už nečtou noviny. Hlavní konkurencí tisku jsou dnes zpravodajské portály na internetu, se zpravo...