16. 9. 2018
Autor obrázku: Jáchym Bohumil Kartous
Aby bylo jasno, tenhle rozhovor a messages v něm cílí na voliče SPD. Protože to je jediná cílovka, kde ještě může Babiš trochu něco získat, píše na Facebooku ...
15. 9. 2018
Jestliže politikové a jejich pomahači dnes drze lžou,
vyžaduje to jinou reakci. Znamená to jít k jádru věci a zabývat se
skrytým, hnusným názorem mluvčích - nezaměřovat se na fakta či gagy,
kter...
14. 9. 2018 / Jan Čulík
Co témata jako blížící se likvidace padesáti procent pracovních příležitostí umělou inteligencí, tvrdé znečištění českých měst, jako je Praha či Ostrava automobilovými a průmyslovými zplodinami, kt...
14. 9. 2018
Odezva pod článkem v iDnes
činila v době, kdy toto píšu, něco přes 1200 příspěvků během asi 6 hodin. Nepochybuji, že se bude odkaz na
něj virálně šířit, a to i na sociálních
sítích. Blíží se volby...
13. 9. 2018
Zákony kriminalizující nenávist vůči menšinám existují v civilizovaných zemích z dobrých důvodů. Šíření nenávisti totiž vede k fyzickému násilí a k zavádění autoritářských režimů. I když český tres...
11. 9. 2018
V červnu letošního roku zveřejnil americký Kongres údaje o 1000
účtech na Twitteru, provozovaných petrohradským tzv. Institutum pro
výzkum internetu (IRA), státní ruskou dezinformační agenturou. ...
Podporuje Nike teroristické mučednictví?
10. 9. 2018 / Bohumil Kartous
V souvislosti s průjmovou kalvárií politické reklamy před obecními a senátními volbami v ČR je dobré poukázat na etické a hodnotové pozadí reklamy. Ochota zadavatelů reklamy a jejích tvůrců jít pro...
10. 9. 2018
"Společnosti, které čelí útoku rasismu, jsou jako dům, v němž vznikl
požár. 10 nebo 20 procent toho domu už shořelo, takže by se hasiči měli
snažit zachránit zbylých 80 procent. Soustřeďte se na ...
10. 9. 2018
David Michal poznamenal pod článkem Bohumila Kartouse:
Lidé si v novinách, které se zoufale snaží zvednou sledovanost,
přečtou, jak mladý Afghánec někoho pobodal. Vyplašené sisinky, tedy
lidé, si...
Přečetli jsme:
7. 9. 2018
Čeští středoškoláci mají potíže s porozuměním zprávám a neumí je kriticky hodnotit. Zhruba polovina studentů středních škol nepozná rozdíl mezi komerčním a zpravodajským sdělením. Vyplývá to z ...