Koutek reklamní tuposti

 8470

Koutek reklamní tuposti 9 -- Na na na

26. 1. 2011 / Štefan Švec

Předložka "na" je běžnou součástí češtiny, jenom je jaksi nečekaně progresivní a vyskakuje leckde, kde bychom to nečekali. Tak už nějaký čas bydlíme "na Praze 8", zboží si můžeme vyzvednout "na pro...

 8468

Koutek reklamní tuposti 8

To už bude asi prošlé

25. 1. 2011

Na internetových stránkách www.kpluskcz.cz najdete přesně ten slogan, který odradí i jinak vstřícného zákazníka. Kdo by chtěl, aby mu firma nebyla schopna dovézt náklad ani po 20 letech? ...

 8436

Koutek reklamní tuposti 4

Mor českých reklam

19. 1. 2011

Velké "V" při oslovování zákazníků (Vy, Váš, Vám...) se v reklamách objevuje už skoro pravidelně. Nejspíš má v očích zákazníků zvýraznit důležitost, kterou pro zadavatele mají. To ovšem nic nemění ...

O tuposti reklamy

19. 1. 2011

Už bezmála 15 let se pohybuji v supermarketech. Vůči podobným kravinám jsem už otupěl, píše čtenář, který pracuje v supermarketu Hornbach, a aby ho nevyhodili, neuvedeme jeho jméno.

České chyby ve slovenské reklamě

19. 1. 2011

Chcel by som sa ohradiť voči tvrdeniu, že Slováci v Prahe robia reklamu a na Slovensku sa to stať nemôže. U nás na Slovensku je to presne také isté, reklama je spolovice po česky, alebo plná po...