Britská drogerie Boots ustoupila tlaku veřejnosti a zlevňuje předražené výrobky "pro ženy"

3. 2. 2016

čas čtení < 1 minuta


Britský drogistický obchodní řetězec Boots ustoupil tlaku veřejnosti poté, co nedávno deník Times upozornil, že tytéž výrobky "pro ženy", často se od "mužských variant" lišící jen barvou, ale přesto předražené, budou zlevněny. Týká se to žiletek a krému na oči. Řetězec oznámil zlevnění výrobků "pro ženy" poté, co petici, protestující proti "sexistickým cenám" na serveru Change.org, podepsalo 41 790 osob.

Petice poukazovala na to, že oční krém pro ženy stál 9,99 liber, zatímco pro muže 7,29 liber a že žiletky pro ženy stály 2,29 liber a pro muže 1,49 liber.

Ředitel firmy Boots konstatoval, že jeho firma nemá strategii uplatňování diskriminačních sexistických cen, a že byl překvapen zjištěním, že tyto cenové rozdíly existují. Proto budou ceny výrobků "pro ženy" sníženy.

Podrobnosti v angličtině ZDE

0
Vytisknout
6336

Diskuse

Obsah vydání | 5. 2. 2016