Volkswagen zapomněl na "Volks"
8. 11. 2024 / Jan Molič
„Zákazníci chtějí jiná auta. Chtějí velké SUV, jako je Kodiaq, která mají velkou hmotnost, velký odpor vzduchu a potřebují silné motory. Lidé nechtějí malá slabá auta,“ říká šéf o...
8. 11. 2024 / Jan Molič
„Zákazníci chtějí jiná auta. Chtějí velké SUV, jako je Kodiaq, která mají velkou hmotnost, velký odpor vzduchu a potřebují silné motory. Lidé nechtějí malá slabá auta,“ říká šéf o...
31. 10. 2024 / Jiří Hlavenka
I když to trochu chápu, přece jenom se ošívám nad tou plačtivou nostalgií, která prýští z Facebooku v intenzitě, kterou bych přirovnal zhruba k úmrtí Karla Gotta. Československé Aerolinie měly nepo...
29. 10. 2024
Německá automobilka varuje před stagnací v evropském odvětví na pozadí zpráv o hlubších než očekávaných opatřeníchNěmecká automobilka Volkswagen plánuje zavřít nejméně tři továrny ve své domovsk...
14. 10. 2024
Klíčové odvětví v krizi Nákupní bonusy, represivní tarify, více CO2? Co může zachránit německý automobilový průmysl Tvrdé programy úspor ve Volkswagenu, varování před propadem zisků u Mercedes-Ben...
14. 10. 2024 / Beno Trávníček Brodský
V médiích se objevují informace, že při namátkových silničních kontrolách emisí moc aut neprojde. Pak se všichni dohadují, o čem to vlastně vypovídá. Více se tím má zabývat jakýsi zrecyklovaný kont...
7. 10. 2024 / Beno Trávníček Brodský
(Popsáno na příkladu automobilky VW) Už dávno není překvapující, jak se civilizační moloch cuká vždycky, když je po něm žádáno snížit spotřebu (čehokoli). Celá složitost cesty za menším globálním...
5. 10. 2024
Více než milion aut v hlavním městě, špatné dopravní značení a nedostatečný počet pruhů pro autobusy způsobují, že se Praha může jevit jako nebezpečné místo Podle průzkumu společnosti Cyclomed...
10. 9. 2024
Moje každodenní noční můra... Praha bohužel aktivně zvyšuje šanci cyklistů na smrt. https://t.co/pSAz7VUMqt— Petr Boháček (@petrtheczech) September 9, 2024
29. 8. 2024
Extremně bohatý ropný Dubaj byl tradičně městem dálnic a aut. Místní vládci si však uvědomují, že ropná éra končí a v budoucnosti bude Dubaj muset žít z něčeho jiného. Budou lákat turisty. Z toho d...
26. 8. 2024
Německým výrobcům baterií a elektromobilů hrozí z Bruselu potíže. Plánované pravidlo EU staví Německo jako místo podnikání do značné nevýhody, říkají asociace. V nejhorším případě už Německo ne...